22 Nisan 2017 Cumartesi

PROGRAM TAVSİYESİ : SafeInCloud Password Manager, Veritabanı ile Bulut hesaplarınızı eşleştirir

SafeInCloud Password Manager, Veritabanı ile Bulut hesaplarınızı eşleştirir

Günümüzde, çevrimiçi hesaplarınıza güçlü bir şifre kullanmak çok önemlidir. Bir Facebook hesabı veya basit bir e-posta kimliği oluşturmak oluştururken mümkün olduğunca güçlü bir şifre kullanmalısınız. Sorun, tüm güçlü parolaları hatırlamanız gerektiğinde başlar. İşte bir Parola Yöneticisi kurtarmaya gelebilir. SafeInCloud Password Manager, kullanıcıların tüm parolalarını saklamalarına ve türe göre kategorilere ayırmalarına yardımcı olan özellik açısından zengin bir ücretsiz şifre yöneticisi. Bu şifreyi Windows PC’nize depolamak için bu aracı nasıl kullanacağınızı görelim.

SafeInCloud Parola Yöneticisi

Bu ücretsiz şifre yöneticisi, Windows, Android ve iOS gibi çeşitli platformlar için kullanılabilir. Bu bir masaüstü aracı olduğu için masaüstünüze erişimi olan herkes bu aracı kullanabilir ve böyle bir şey istemeyebilirsiniz. Bu nedenle, diğerlerinin ana şifreyi etkinleştirerek bu şifre yöneticisini kullanmasını önleyebilirsiniz. Bunun dışında, bir sürü işlevsellikten oluşuyordu ve bazıları şu şekildeydi:

Bunun dışında, bir sürü diğer işlevlerle doludur ve bunlardan bazıları şunlardır:

  • Bulut senkronizasyonu: Google Drive, Dropbox veya OneDrive’a zaten sahipseniz başka bir üçüncü taraf bulut depolama alanına güvenme gereği yoktur.
  • 256 bit şifreleme kullanır : Başka bir deyişle, bu uygulama ile dayanıklı ve peşin güvenlik elde etmek üzeresin.
  • Şifre üreteci: İhtiyaçlarınıza göre şifreler üreten dahili bir şifre üreticisi ile birlikte gelir.
  • Tarayıcı entegrasyonu: Diğer şifre yöneticileri gibi, bu uygulamayı tarayıcınızla (Chrome, Safari, Firefox, Opera vb.) Entegre edebilirsiniz. Ancak, karşılık gelen uzantıyı veya eklentiyi yüklemeniz gerekir.
  • Parmak izi kilidi: Cihazınızda parmak izi sensörü varsa, bu uygulamayı parmak iziyle kilitleyebilirsiniz. Bu, muhtemelen parolalarınızı veya diğer çevrimiçi ayrıntılarınızı korumanın en iyi yoludur.
  • Dahili şifre tarayıcı: Bu araç, tüm sistemi tarar ve sizin güvenli tarafınızda olabilmeniz için zayıf şifreyi bulur.
  • Diğer araçlardan verileri içe aktarma: Yalnızca diğer şifre yöneticilerinden verileri içe aktarmanızın yanı sıra ayrılmış bir CSV dosyası da içe aktarabilirsiniz.
  • Ana şifre: Verilerinizin bilgisayardan çalınmasını önlemek için belirli bir süre sonra pencereyi kilitlemenize yardımcı olacak bir ana şifre kullanabilirsiniz.
  • Tüm hesapları kategorilere ayırın: şifre yöneticilerinin çoğunun aksine, farklı hesapların kategorisini ayarlayabilirsiniz. Üyelik, sosyal güvenlik, web hesabı, yönlendirici, işletme ve daha pek çok kategori vardır.
  • Aynı şifre bulma aracı: birden fazla hesap için aynı şifreyi kullanmak oldukça sağlıksız. Bu nedenle, aynı şifre bulucusu, aynı şifreyi kullanan tüm hesapları gösterir.
  • Şablonlar: Farklı hesap türleri için farklı şablonlar var. Örneğin, banka hesabının şablonunun banka adı, hesap sahibi adı, hesap numarası, hesap türü vb. Vardır. Öte yandan, Sigorta şablonunun sigorta numarası, son kullanma tarihi, telefon numarası vb. Vardır. Bu varsayılan bir şablonu kullanmak için mümkündür. Iyi bir yeni oluşturmak.
  • Notlar / resim / dosya ekle: yalnızca kullanıcı adı ve şifre değil, aynı zamanda notları, dosyaları, resimleri vb. Bu uygulamayı kullanarak kilitleyebilirsiniz.

Daha başka özellikler ile birlikte geliyor. Bununla birlikte, diğer tüm özellikleri yaşamak için onu kullanmanız gerekir. UI ile ilgili olarak, minimalist bir kullanıcı arabirimi vardır. Aynı sayfada kategoriler, hesaplar, giriş bilgileri vb. Öğeleri kolayca bulabilirsiniz.

Bu aracı kullanmaya başlamak için, cihazlarınıza indirin ve yükleyin. Açtıktan sonra aşağıdaki ekranı göreceksiniz.

Yeni bir veritabanı oluşturun ve bunun için bir şifre belirleyin ve İleri düğmesine tıklayın. Sıradaki ana şifreyi ayarlamanız gerekiyor.

Belirlediğiniz şifreyi unutmamanız gerekiyor. Unuttuğunuz taktirde kurtarma şansınız yok yeni bir veritabanı hazırlamalısınız. Bunu ayarladıktan sonra, isterseniz bulut senkronizasyonunu yapılandırabilirsiniz. Aksi takdirde, yerel bilgisayarınıza kaydedilir. SafeInCloud’un gerçek UI’sı şunun gibidir:

Yeni bir kullanıcı oturum açma ayrıntıları eklemek için sol üst köşede görünen Kart ekle düğmesini tıklayın.

SafeInCloud, parola yöneticisine para harcamak istemeyenler için bir araçtır. Beğendiyseniz, resmi web sitesinden indirebilirsiniz.

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category teknoloji]

[tags PROGRAM TAVSİYESİ, SafeInCloud Password Manager, Veritabanı, Bulut hesapları]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

Follow by Email

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU