27 Kasım 2014 Perşembe

PC ÇÖZÜMLERİ : Usb Flash Disk Format / Biçimlendirme sorunu olanlar için


İçi boş olan Usb flash diskimi bilgisayara taktığımda "kullanmak için biçimlendirmelisiniz" gibi bir hata ile karşılaştım. Biçimlendir dediğimde ise "Biçimlendirme tamamlanamadı" hatası aldım. Başka bir bilgisayarda denedim, yine aynı hatayı verdi. Bu hatayı nasıl çözebilirim? diyenlere işte süper bir yazılımla bu sorunu aşabilirsiniz


1. Flash bellegi takınız

2.HP USB Disk Storage Format Tool ndir - USB Bellek Biimlendirme Program - Gezginler linkteki programı indiriniz yonetici olarak çalıştır diyin yoksa hata verebilir

3.Quick format diyin baslayın işlem bitince flash belleginiz açılacaktır - 100% kesin çözüm Daha yeni kendi bozuk olan flashımda denedim ve flashı kurtardım

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags PC ÇÖZÜMLERİ, Usb, Flash, Disk Format, Biçimlendirme sorunu]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU