16 Kasım 2014 Pazar

OYUN ÇÖZÜMLERİ : Istediğin her oyunu yüksek hızda indir ! /// OYUNSEVERLERİN DİKKATİNE !!!

Merhaba arkadaşlar..


Kısaca anlatacağım. Genellikle herkes bilir fakat bilmeyenlerin olduğunu fark edince duramadım.

Gerekli Programlar : İnternet Download Manager .

IDM ' yi indirdikten sonra hızlandırma yapmayı da unutmayalım

İşlemimiz şöyle oluyor :

Seçeneklere bastıktan sonra bunu yükseltin ben 16 kullanıyorum fazlası zararlı olabiliyor diye duydum, yanlışsa düzeltin .


 

- İstediğiniz bir oyunun linkini buluyorsunuz IDM üzerinden indiriyorsunuz. Trial sürümlerde tıklayınca otomatik IDM' ye yönlendiriyor zaten. Fakat ben full sürümün de linkini atacağım. Full sürümlerde ise şu şekilde yapıyoruz : İndireceğimiz dosyayı indire basıyoruz. Sonra CTRL + J ye basıp bu ekranı görmemiz lazım oradaki linki kopyalayıp IDM üzerinden indiriyoruz.

* Yakında videolu anlatım gelecektir.

*Daha hızlı indirmek isteyenler FTP serverlerden indirebilir.

 

Mesela :

ftp://91.216.240.11/Disk_4/users/Andruha.man/Games/
ftp://195.114.31.23/


*IDM Full Sürüm : Tıkla.

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags OYUN ÇÖZÜMLERİ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU