21 Nisan 2015 Salı

ROMAN TAVSİYESİ : Ahmet Demir Yalnızlık Sek İçilir - Pdf



Ahmet Demir Yalnızlık Sek İçilir Pdf E-Kitap indir

"Aşkı tanıdım, yaşadım ve yanıldım... Sen de oradaydın"

Küskün değilim sana, kızgınlığım da geçti, ama kırgınlığım geçer mi bilmiyorum...

Biz yalancı baharlara inanıp açan iki çiçeğiz, papatya mevsimine aldanıp, fallara kanmışız o kadar...* Ne kadar kuru ayaz varsa hepsine dayanmış, hafif bir sonbahar rüzgârıyla solmuşuz...

Şimdi faydası olmayan teselliler aldım yüreğime, bir adım sonra nereye gideceğim, onu bile bilmiyorum..*. Bildiğim tek şey, kelimelere dökemediğim duyguların efendisi olduğun...

Baskı yılı 2014


BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ!

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags ROMAN TAVSİYESİ, Ahmet Demir]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU