9 Mayıs 2017 Salı

BİLİŞİM YAZILARI : Çevrimiçi Microsoft Destek aracısı ile sohbet

Çevrimiçi Microsoft Destek aracısı ile sohbet

Microsoft ürünlerinden biriyle ilgili bir sorun mu yaşıyorsunuz? Bir Microsoft ürünü için yardıma mı ihtiyacınız var? Bu kılavuzda, sorunuzu çözmek için çevrimiçi Microsoft destek ekibi ile nasıl sohbet edebileceğinizi göreceğiz.

Genel olarak, bu konuyla ilgili olarak Microsoft veya başka bir şirketten gelen bir üründe sorun yaşıyorsanız, ortak bir sorunun olup olmadığını ve sorunun çözümünde kolay çözümlerin bulunup bulunmadığını kontrol etmek için web’de arama yapmak her zaman iyi bir fikirdir. Web’de bulunan tüm yöntemleri denedikten sonra da sorunu kendiniz çözemediğinizde, geliştiriciye veya Microsoft’a başvurmalısınız.

Microsoft desteğinden yardım almak için birkaç yol var. Microsoft’un yardım hattı numaralarını arayabilir, destek ekibine bir e-posta gönderebilir veya çevrimiçi sohbeti kullanabilirsiniz. Windows 10 üzerindeyseniz , yerleşik uygulamayı Microsoft desteğiyle sohbet etmek için veya planlanan bir zamanda Microsoft desteğinden geri planlamak için kullanabilirsiniz.

Mevcut tüm destek türlerinde, sohbet muhtemelen bir Microsoft destek personeline anında ulaşmanın en uygun yollarından biridir. Sohbet desteğinin faydası, bir sesli aramada tek kuruş harcamanıza gerek kalmamasıdır. Bunun yanında, birçok insan bilinmeyen biriyle konuşmaktan kendilerini rahat hissetmezler.

Microsoft desteğiyle sohbet başlatmak için herhangi bir yazılım veya uzantı yüklemeniz gerekmez. Bir sohbet üzerinden Microsoft destek ekibine bağlanmak için web tarayıcılarından birini kullanabilirsiniz.

Çevrimiçi Microsoft destek görevlisi ile sohbet edin

Bir web tarayıcısında, Microsoft’un bu resmi iletişim sayfasını ziyaret edin.

Yeni bir tarayıcı penceresi açmak için Başlayın düğmesini tıklayın. Varsayılan olarak, Microsoft’un yeni sanal destek aracı sizi bekliyor. Bir sanal ajan yerine destek görevlisi ile sohbet etmek için sonraki iki adımı uygulayın.

Sorguya kutuya yazın ve göndermek için Enter tuşuna basın. Sanal destek elemanı bir kaç dakika içinde bağlanacaktır.

Bir kişi bağlantısını tıklattığınızda, aşağıdaki seçenekleri görmelisiniz.

Bir Microsoft Müşteri hizmet yetkilisi ile sohbet etmeye başlamak için Sohbet bağlantısını tıklayın. Resimde gördüğünüz gibi, sayfa geçerli sıranızı sohbet sırasına yerleştirir.

Destek sohbetinde, istediğiniz zaman, Sohbeti bitir seçeneğine tıklayarak sohbetten ayrılabilirsiniz. Microsoft’a destek sistemini geliştirmelerine yardımcı olmak için geri bildiriminizi sohbetin sonuna bırakmayı unutmayın.

Çevrimiçi sohbetin yanı sıra, Microsoft destek ekibi ile sohbet etmek için Windows 10’daki yerleşik Destek veya Yardım Al uygulamasını da kullanabilirsiniz.

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category teknoloji]

[tags BİLİŞİM YAZILARI, Çevrimiçi, Microsoft, Destek, aracı, sohbet]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

Follow by Email

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU