2 Ekim 2014 Perşembe

WEB ÇÖZÜMLERİ : Evinizde basit şekilde Wifi Anten nasıl yaparsınız ?? /// İŞTE RESİMLİ TARİF

 

Son zamanlarda bu konu hakkında uğraşan çok uzman gördüm ve benim de bir elim dokunsun, çorbada tuzumuz olsun dedim işte başlıyorum :)

Kolay Bir anten yapılışını göstereceğim, fakat daha etkili bir anten isteyenler Daha büyük ebatlarda gerçek çanak kullanabilirler, ben küçük bir antende uyguladım çok iyi verim alıyorum.

Önce 5 litrelik su şişemizi alıyoruz.



Sonra resimde görüldüğü gibi çanak biçiminde kesiyoruz.




Daha sonra alüminyum folyo ve yapışkanımızı alıyoruz.

Alüminyum folyomuzu bu büyüklükte kesiyoruz.




Yapışkanımızı çanağımızın her yerine iyice sürüyoruz.



Kestiğimiz folyoyu çanağımızın içine sokup yapıştırmaya başlıyoruz parmağımızla iyice bastırarak dümdüz hale getiriyoruz.



Fazlalık kısımları kesiyoruz.



Ortasını deliyoruz.



Bu hale geliyor çanağımız.



Şimdi kapağımızı deliyoruz usb uzatma kablomuzu geçirmek için,



Kablomuzu geçiriyoruz.



Kapağı çanağımıza taktıktan sonra adaptor'ümüzü de takıyoruz ve kullanıma hazır. İşin en güzel yanı çanağımızın ayak aparatıyla birlikte geliyor olması.



Şimdi sıra geldi testimize. çanağımız olmadan çeken wifiler



Çanağı bağlayınca çeken wifiler.

SAVAŞ KIRÇOVALI

ÖZEL BÜRO HACK TİMİ

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags WEB ÇÖZÜMLERİ, Ev, Wifi Anten]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU