6 Ekim 2014 Pazartesi

PC ÇÖZÜMLERİ : Google Asistan Kullanma

Merhabalar.

 

Bugün benim de karşıma çıkan bir sorunun çözümünü sizlere paylaşmak istiyorum.


Google Asistan Widget ekledim fakat bu öğe ülkenizde kullanılamıyor dedi.Ben de biraz araştırdım ve nedenini buldum.Hemen çözüme geçelim.

İlk olarak Uygulama ayarlarından Google Arama'nın verilerini temizliyoruz.


Ayarlara tıklıyoruz. Dil ve Giriş'e tıklıyoruz. Dil'e tıklayıp English seçiyoruz.Daha sonra ana sayfaya gelip Google Arama widget ekleyin.Ekledikten sonra tıklayın ve size asistan kullanmak isteyip istemediğinizi sorar.I'm diye bişey var ona tıklayın.Daha sonra tamam diyip ana sayfaya Asistan widget ekleyin.Konum bilgilerinizi girin.Daha sonra dili tekrardan Türkçe'ye alın.Tamamdır sorun çözüldü :)

İyi forumlar...

SAVAŞ KIRÇOVALI

ÖZEL BÜRO HACK TİMİ

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags PC ÇÖZÜMLERİ, Google Asistan]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU