26 Eylül 2015 Cumartesi

TELEFON ÇÖZÜMLERİ : Cepte Kayıtlı Tüm Wifi Şifrelerini Tek Tıkla Görmek // RESİMLİ ANLATIM

Bağlı Wifinin Şifresini Tek Tıkla Görelim

ROOT GEREKTİRİR

-Cepten bağlandığınız wifi nin şifresini unutmuş olabilirsiniz.
-Arkadaşınız şifresini size söylemek istemeden kendisi elle girmiş olabilir cihazınıza
-vs.vs

Anlatacağım bu yöntem ile telefonda daha önce bağlanılmış tüm wifilerin şifrelerini görebileceksiniz.

Öncelikle belirtmek isterim ki konu alıntı değildir. Tamamen bana aittir.
Alıntı yapmayınız,1,5 saatimi verdim.. Görsellerde imza mevcut, siz bilirsiniz yine de :)

ANLATIM

Öncelikle Bu Konu da bulunan XPOSED Framework uygulamasını yükleyin, anlatılan adımlaru uygulayın, kurulum esnasında telefonun baştan başlatılması gerekebilir, tüm adımları uygulayıp, yükleyip açın ve uygulama içinde istenengüncellemeleri de yapıp telefonu kapatıp açtıktan sonra XPosed sorunsuz yüklenmiş olacaktır.

Yüklediğinizi varsayarak devam ediyorum..

Uygulamayı açın.



Modül İndir e tıklayıp, arama kısmına wi-fi-pwd yazıp aratın.



Çıkan modülü indirmek için sayfayı sağa kaydırıp, en üstte olanı, yani en son sürümü indirin.



Kurulum tamamlantığında aktifleştirmemiz için cihazın baştan başlatılmasını isteyecek.
Status barı kaydıralım alta ve baştan başlatalım.




Telefon açıldığında menüde görüyoruz uygulamamızı...




Açalım ve ENABLE yapalım...


Display Password seçeneği, şifreyi nasıl görüntülemek istediğinize bağlı. Size kalmış.
Ben Herzaman Göster i seçiyorum. Uzun bas seçeneği olmadı bende.



Ve İşlem başarılı. Hemen Wifi menüsüne gidiyoruz ve şifremize bakıyoruz.



NOT: İlk denemede göremezseniz eğer, ki bende göremedim, Uygulamaya tekrar gidin, disable - enable yapın, Yine olmazsa uzun bas seçeneğini seçin, Yani kurcalayın ama yine bu haline getirin en son.
Türk usulü çözüm, sağıyla soluyla az oynayınca düzeliyor :D

Evet. Elim değmişken uygulamanın çalıştığını göztermek amacıyla telefonla kırdığım wifilerin bu yöntemle şifrelerine bakalım beraber.... :)



























SAVAŞ
KIRÇOVALI

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags TELEFON ÇÖZÜMLERİ, Cep, Wifi Şifreleri]

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU