6 Eylül 2015 Pazar

TELEFON ÇÖZÜMLERİ : Android Rootsuz Ekran Videosu Çekme

Kod:

 

Uygulamayı Google Play Store üzerinden ücretsiz olarak indirmek için burayatıklayabilirsiniz.
Cihazınız Samsung ise buraya tıklayarak Samsung
'a özel Mobizen uygulamasını indirmelisiniz.

 

Programın Kurulumu

 

1.Adım: Uygulamanın kullanımı çok basit. İlk öncelikle yukarıdaki linkten uygulamayı indirin.

 

2.Adım: Uygulama indikten sonra uygulamayı açın. Uygulamayı açtığınızda karşınıza artlar ve Koşullar" (Terms and conditions ile "Gizlilik Politikası" (Privacy policy) gelecek. İkisini de kabul ederek devam edin.

 

3.Adım: Daha sonra karşınıza gelen ekrandan e-posta adresinizi seçiniz.

 

4.Adım: Karşınıza bir şifre belirleme ekranı gelecek. Buradan unutmayacağınız bir şifre belirleyin. Şifrenizi iki metin kutusuna da yazın ve Next (İleri) butonuna tıklayarak devam edin. Şifreniz en az 6 haneli olmalı ve içerisinde sayılar ile harfler yer almalı.

 

5.Adım: Şifrenizi belirledikten sonra karşınıza bir uyarı gelecek. "Installation" butonuna tıklayın ve karşınıza çıkan ek uygulamayı (plugin) indirin.

 

6.Adım: Ek uygulamayı da indirdikten sonra otomatik olarak "Mobizen" uygulamasına yönlendirileceksiniz ve karşınıza programın kullanımıyla ilgili bir ekran gelecek. (Kaynak: Anıl Şenyurt)

 

Bunları okuduktan (veya okumadan geçtikten) sonra Start Mobizen butonuna tıklayarak Mobizen'i kullanmaya başlayabilirsiniz.

 

Programın Kullanımı

 

1.Adım: Ekran videosu çekmek istediğinizde Mobizen uygulamasını açın.

 

2.Adım: Karşınıza gelen ekrandan Record Screen butonuna tıklayın.

 

3.Adım: Aşağıdaki resimde gösterdiğim butonlara tıklayarak ekran videosu veya ekran fotoğrafı çekebilirsiniz.

 

Kod:

 

EĞER  PROGRAM SESİNİZİ KAYDETMİYORSA: MOBIZEN UYGULAMASINDAYKEN SAĞ ÜST  KÖŞEDEKİ ÜÇ NOKTAYA TIKLAYIN. ORADAN "Recording preferences" BÖLÜMÜNDE  YER ALAN "Record audio" SEÇENEĞİNİN AÇIK OLDUĞUNDAN EMİN OLUN.

 

Alıntıdır:http://anilsenyurt.com.tr/2014/11/android-rootsuz-ekran-videosu-cekme.html

SAVAŞ KIRÇOVALI

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags TELEFON ÇÖZÜMLERİ, Android, Root, Ekran Videosu Çekme]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU