15 Eylül 2015 Salı

PC ÇÖZÜMLERİ : Windows 7/8/8.1 Format DVD'si Düzenleme

Arkadaşlar bu konumuzda size windows format cd'sinin düzenlenmesini anlatacağım.


Ben burada 8.1 düzenlemesini anlatacağım. Diğer sürümlere bakmadım, farklılık gösterebilir. Bilgisayardınızda test yapmadan format atmanız halinde, ben ve THT sorumlu değildir.

GEREKLİ PROGRAMLAR:

WinReducer-Software - WinReducer.net
VirtualBox-Downloads – Oracle VM VirtualBox

1.ADIM) WinReducer'i Düzenlemeye Uygun Hale Getirme

Programı açıyoruz. Ne yazık ki bu ekranla karşılaşacağız. "No" deyip geçin her seferinde.




Daha sonra Böyle bir ekran gelecek. "Tamam" deyip geçin burayıda.


Bu kısımda hiç bir ayara dokunmadan, "Software Installation"a basın.


SADECE SOFTWARE bölümündekileri "ON" yapın ve "Download" diyin

 


 




2.ADIM)

 

Genel Ayarları Yapma

Şimdi ana ekran gelecek.

 

Bu ekranda "Start" butonuna basıp "Tools" bölümüne basın


Gelen sayfada "UPDATES"e tıklayın.


Gelecek olan sayfada düzenleyeceğiniz Windows sürümüne göre Günceleme alacağız. Ben 32bitlik düzenleyeceğim. 32Bit düzenleyecekler "x86", 64Bit düzenleyecekler "x64" butonuna basın ve "SEARCH" diyin

 

Böyle bir uyarı gelecek. Tamam diyin.



İstediğiniz güncellemelere tik atın. Tümünü seçmenizi öneririm. Diğer sekmede Driver için linkler var bu linklerden size lazım olanını indirin ve bir klasöre toplayın. Bu klasör lazım olacak.


Seçtikten sonra "DOWNLOAD" tuşuna basın ve bekleyin. Bu kısım internet hızınıza göre zamanda değişiklik gösterecektir.


İndirme bitince uyarı gelecek. Tamam diyin.


Ana ekrana gönderek program. Tekrar "TOOLS"a girin. Ancak bu sefer "PRESET EDITOR" kısmına girin.


Gelecek uyarıya tamam diyin


Böyle bir sayfa gelecek. Diğer sekmelerinde istediğniz gibi ayar yapabilirsiniz. Ben bir kaç yerini anlatacağım. Diğer ayarlar size kalmış. Yazının üstüne geldiğinizde alt tarafta ingilizce olarak açıklaması çıkacaktır.


Bu sayfada, indirdiklerimizi göstereceğiz. Ben sadece güncellemeleri ve .NET FW3.5'i entegre edeceğim. Updates ve FW yanındaki "..." basıyorum ve indirilen dosyaların yerini gösteriyorum.

Siz bu kısımda Driver indirdiyseniz topladığınız klasörü gösterin.


Bu sekmede genel ayarlar var. Windows kurulurkenki size sorulan ayarlar burada mevcut. Bunları girerek buraları otomatik geçmesini sağlayabilirsiniz.


Daha sonra ilk geldiğimiz ekrana giderek, Save butonuna tıklayın ve kaydedin.




3.ADIM)

 

Dvd Kalıbını Düzenleme

Şimdi tekrar ana sayfaya dönerek ISO diyoruz. Dosya seçmemizi isticek. Düzenlemek istediğimiz ISO kalıbını açacağız.

 


 

Burada bir işlem yapmıyoruz.


Burada "MOUNT"a tıklayacağız.

 



Bizi tekrar Present Editor sayfasına getirecek. Bu sefer "Load" diyoruz, gelen uyarı tamam diyip Save yaptığımız dosyayı gösteriyoruz.


 


 



Gelen ekranda ayarları resimdeki gibi yapın. Daha sonra "WIM OR ISO CONFIGURATION" butonuna basın. wim olarak kaydettiğinizde, iso içindeki en byük boyutlu dosya olan wim ile değiştirmeniz gerek. ISO seçerseniz o sizin yerinize yapacaktır.

 

Ben kısa yolu seçip ISO diyorum.

 


 



Daha sonra "APPLY" tışuna basıyorum gelen uyarıya evet diyorum.

 


Bu kısımda biz bir şey yapmayacağız. Program kendisi çalışacak. Bilgisayarda bir şey yapmamayı tercih edin.




4.ADIM)

 

En Önemli Aşama: TEST

Bu işlem bittikten sonra program kapanacak merak etmeyin. Kurulum dosyanız hazır ancak ilk önce Virtual box ile test etmemiz gerek. Herhangi bir sorun çıkacak olursa bilgisayarda hasar olsun istemeyiz. Üstte linki var.

Yeni diyoruz



Bellek önerecektir ancak sizde fazlasıyla ram varsa daha yüksek miktarda vermenizi öneririm. benim 1.5GB RAM olduğu için bir yerden sonra size resim sağlayamayacağım. Kusura bakmayın.



Sabit disk boyutunu arttırmak size kalmış, ben 40GB verdim.

 


 


 



Ana ekrana geri dönecek. başlat diyoruz.


Gelen uyarıya DÜZENLEDİĞİZ ISO kalıbını gösteriyoruz.




Daha sonrası normal windows kurulumu...


Bu kısımdan sonra windowsu düzenlerken yapılan hataları görebiir ve tekrar düzenleyebilirsiniz.

SAVAŞ KIRÇOVALI

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags PC ÇÖZÜMLERİ, Windows 7/8/8.1, Format DVD'si, Düzenleme]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU