13 Eylül 2014 Cumartesi

EĞİTİM ÇÖZÜMLERİ : [22 Ders] AutoPlay Media Studio Eğitim Seti

Yeni bir eğitim setini sizlere sunuyorum. Son yıllarda çok populer olan AutoPlay Media Studio programını kısaca tanıtayım sizlere. AutoPlay Media Studio programı Indigorose firmasının hazırlamış olduğu interaktif cd menüleri hazırlamak için tasarlanmış bir devasa program diyebiliriz kısaca. Peki neden devasa diyorum çünkü bu program ile sınırlı değilsiniz programlama bildiğiniz sürece sadece cd menüleri değil istediğiniz bir çok uygulamayı geliştirebilirsiniz.

 

İşte en güzel yanı burası bence. Peki AutoPlay Media Studio, hangi mantıkla dil ile çalışıyor nasıl işliyor biraz da bunlardan bahsedelim. AutoPlay Media Studio, lua denilen script dili tabanıyla çalışıyor. Lua da son yıllarda çok populer duruma geldi. Özellikle oyun geliştiricileri tarafından tercih ediliyor.

 

Peki bu script dili nedir? Script dilleri, programlamayı kolaylaştırmak, zenginleştirmek, kısa zamanda iyi işler çıkarmak için vb. c ve c++ gibi programlama dilleriyle geliştirilen dillerdir diyebiliriz kısaca. Gerçekten işler script dilleriyle kısalıyor ve kolaylaşıyor. Neyse biraz da eğitim setinden bahsedelim.

 

Eğitim setim 4 ana kategoriye ayrıldı ve toplam 22 dersten oluşuyor. (tabi bunda zaman faktörü çok büyük etken ) Az gibi görünebilir ama AutoPlay e yeni başlayanlar için mükemmel bir kaynak. Bu eğitim setinle birlikte programlamada öğreneceksiniz. Dersler temel ve anlaşılabilir bir şekilde anlatıldı. Her geçen gün yeni bilgiler öğrenmek dileğiyle ...

İyi çalışmalar...

SAVAŞ KIRÇOVALI

ÖZEL BÜRO HACK TİMİ

Ders 01 - AutoPlay e Giriş

Ders 02 - AutoPlay i tanıyoruz

Ders 03 - Preferences Menüsü

Ders 04 - Project Settings Menüsü

Ders 05 - Page Properties Menüsü

Ders 06 - View Menüsü

Ders 07 - Tools Customize Menüsü

Ders 08 - Nesneleri Tanıyoruz 1

Ders 09 - Nesneleri Tanıyoruz 2

Ders 10 - Button Maker ile Buton Yapımı

Ders 11 - Programlamaya Giriş, Değişkenler

Ders 12 - Değişkenleri Kullanmak

Ders 13 - Operatörler

Ders 14 - if elseif else Kontrol Yapıları

Ders 15 - While For ve Repeat Döngüleri

Ders 16 - And, Or ve Not Operatörleri

Ders 17 – Tables (Arrays)

Ders 18 – Comments (Yorum Satırları) ve Functions (Fonksiyonlar)

Ders 19 - Global ve Local Değişkenler

Ders 20 - Break Komutu

Ders 21 - Örnek Uygulama

Ders 22 - Kullanıcı Giriş Paneli Uygulaması

Umarım faydalı olur.

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags EĞİTİM ÇÖZÜMLERİ, 22 Ders, AutoPlay Media Studio, Eğitim Seti]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU