23 Ekim 2015 Cuma

PROGRAM TAVSİYESİ : DISK DIGGER PROGRAMI ile Silinen Dosyalarınızı Geri Getirme

Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle Belirteyim Bu Formattan Sonraki Dosyaları Bulamıyor. Ama 5 Sene Önce Bile Silinen Verilerinizi Bulabilir. Programın Kullanımı Gayet Basittir Zaten Resimli Bir Şekilde Anlatacağım.

İlk Öncelikle Geri Getirebildigimiz Yani Undelete Ettigimiz Verilerimiz.





Programımızı Açıyoruz Ve Sözleşmeyi Kabul Ediyoruz.



Daha Sonra Silinen Verimiz Hangi Diske Kayıtlı İse Onu Seçiyoruz. Genel Olarak C Olur Ben D'ye Kendi Logomu Atıp Sildiğimden D'yi Seçiyorum Buradan USB Belleğinizide Seçebilirsiniz.



Burada İse ''Yeşil'' İle İşaretlediğim Derin İncelemeyi Öneririm. Cidden Diğeri Hiç Bir Şeyi Taramıyor Desem Yeridir.



Daha Sonra Buradan Geri Gelmesini İstediğiniz Verilere Tik Atabilirsiniz. Ben Hepsini Seçtim. Tabi ki Size Önermiyorum. Cidden Derin Arama Yaptığı İçin Çok Ciddi Süreler Bekletebilir.



Evet Daha Sonra Yukarda Bulunan Görünüm Kısmını Küçük Resim Yaparsanız Daha Yardımcı Olur, Çünkü Verileri Silinen İsmi İle Vermiyor Onun Yerine ''Sektör'' İsmini Veriyor.

Gördüğünüz Gibi Logo'mu Geri Getirdik.



Program : TIKLA
Virus Total : TIKLA
Pass : thtfehor

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags PROGRAM TAVSİYESİ, DISK DIGGER, PROGRAM, Silinen Dosyalar]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

Follow by Email

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU