17 Temmuz 2015 Cuma

SOSYAL MEDYA ÇÖZÜMLERİ : FACEBOOK Hesap kapatma - Kapatılan hesabı geri açma vs.

 

İlk Olarak Facebook Güvenlik ayarlarını anlatıcam.

Hesabınızın kolay çalınmasını istemiyorsanız veya kapatılmasını istemiyorsanız bu adımları uygulayın.

1 - Gerçek isim soy isim dogum yeri dogum tarihi.
2 - En az 1 veya 2 telefon numarası ve 3 e posta ekleyin.
3 - Güvenlik sorunuz varsa güzel. Fakat şifremi unuttumdan güvenlik sorusu çıkıyorsa oradan 10 15 defa yanlış deneyip bloklayın güvenlik sorusunu.
4 - Yakın arkadaşları çevrenizden güvendiğiniz yada yan hesap açarak yakın arkadaşlar ekleyin.

HESAP NEDEN KAPANIR ve NASIL TEKRARDAN AÇILIR

Eğer hesabınız kapatıldıysa 7 nedenden dolayı kapatılıyor.

1 - x kişisine özelden küfür vs ediyorsanız bu kişi bunu ss alarak destek ekibine bildirerek kapatabilir.
2 - Aynı mesajı üst üste yazarak veya yorum atarak spama düşer. Ve tekrarlanması durumunda spamdan kapanır.
3 - Arkadaş ekleme : Eğer numaranız ekli değilse güvenlik olmdıgından bir süre sonra arkadaş ekledikten sonra fotoğraf tanıdan. Yada kimlik blokuna düşebilir.
4 - Taklit : Hesabınız kimlik onaylı değilse biri sizi şikayet ederek kapatabilir hesabınızı.
5 - Pornografik paylaşımlardan dolayı hesabınız kapatılabilir.
6 - Siyaset : Durumlarda veya yorumlarsa siyasi konulara değişik türlü yorum yaparsanız yada kışkırtırsanız hesabınız bu nedenden kapatılabilir.
7 - Küfürlü durum : Eğer bir durumunuzda amk dahi olursa kişi bunu ss leyip destek ekibine mail atarak hesabınızı kapatabilir.

HESABI TEKRARDAN AÇMA :

1 - Eğer hesabınız taklitten dolayı kapatıldıysa mailde söyler zaten. Kuşkulanmayın. Hemen destek ekibine girip hesabım yanlışlıkla kapatıldı diyerek kimliğinizi yollayarak açabilirsiniz fakat hesap bilgileriniz ve kimlik bilgilerinz uyuşmalı. Eğer uyuşuyorsa şu formu açıklamaya yollayın.

- Facebook yetkililerine x.x.x tarihinde hesabım taklitten dolayı kapatıldı. Hesabım tamamen bana ait olup ek te bir devlet kurumu tarafından verilen bilgilerim mevcuttur. Hesabımın tekrardan incelenip aktif edilmesini istiyorum.

- Sahte hesap : Hesabınızda güvenlik yeterli bulunmadığı zaman sistem sizi sahte olarak görüp kimlik engeline düşürüyor. Ve gelen maile yanıtla bölümünden kimlik fotoğrafınızı yollayıp elinizin görünüceği şekilde şu formu yazın :

- Facebook yetkililerine : Hesabım sahte olma gerekçesiyle kapatılmıştır. Yanıtta size belirttiğim bir devlet kurumu tarafından verilen belgem mevcuttur. Hesabımın tekrardan aktifleştirilmesini istiyorum.

3 - Fotoğraf tanı : Bu en kolayı arkadaşlar. Yan sekmede boş bir hesap açıp fotograf tanıda çıkan isimleri hızlı bir şekilde aratıp fotograflarına bakarak bulabilirsiniz. Anında hesabınız açılır.

ANTİBLOK ( Arkadaş isteği yollarken zor engel yeme )

Arkadaş kasıp begeni yapmak isteyenlerin çok sık karşılaştığı bi durumdur.

-         Hesaba kimlik ve güvenlikleri yaptıktan sonra destek ekibine mail atarak

- Facebook yetkililerine Facebook u arkadaş eklemek ve daha çok insanlarla tanımak için kullanıyorum. Ve arkadaş eklerken hep uyarı alıp engelleniyorum. Hesabımın incelenerek gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederim. ( Arz ederim şeyi yağ çekmek :D )

GÖNDEREN : CEMİL TOKMAKÇI

[publicize twitter]

[publicize facebook]

[category teknoloji]

[tags SOSYAL MEDYA ÇÖZÜMLERİ, FACEBOOK, Hesap kapatma]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

Follow by Email

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU