23 Kasım 2018 Cuma

EĞİTİM TAVSİYESİ : Hızlı Okuma Teknikleri Eğitim Seti

 

Hızlı Okuma Teknikleri Eğitim Seti


Hızlı okumak! Çoğu insanın istediği fakat harekete geçmeyi ertelediği, uygulayamadığı ve sonunda hazzını yaşayamadığı bir şeydir. En azından bu gurubun içinde olmadığınız için siz bir adım öndesiniz. İçerikte; hızlı okuma teknikleri eğitim seminerinin sizlere özel sunumunu ve yazılım haline getirilmiş egzersizleri göreceksiniz. Teorik bilgileri öğrendikten sonra göz kaslarınızı güçlendiren, görsel algılama hızınızı ve kapasitesini artıran uygulamalara geçtiğinizde okuma hızınızın artışına inanamayacaksınız.


Sınavlarda "zaman yetmedi" sorunu ortadan kalkacak. Bir soruyu birkaç saniyede çözebilir duruma geleceksiniz. Sayfalarca ders notları artık gözünüzü korkutamayacak.


İnsanoğlu alışkanlıklarını davranışları yoluyla kazanır. Okumak bir alışkanlıksa "Hızlı Okuma" daha gelişmiş bir alışkanlık biçimidir. Bunu kazanabilmek için belli bir süreçten geçmeniz ve eğitimini tamamlamanız gerekmektedir. Bu sette "Hızlı Okuma Teknikleri"ni ve uygulama biçimlerini öğreneceksiniz. Bazı teknikler zor ve uygulanamaz gelse de kesinlikle disiplini elden bırakmamalısınız.

 

 

Rar Şifre : www.warezturkey.net

 

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category istihbarat]

[tags EĞİTİM TAVSİYESİ, Hızlı Okuma, Teknik, Eğitim Seti]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU