23 Kasım 2018 Cuma

EĞİTİM TAVSİYESİ : Çocuklar İçin KURAN Talimi Görsel Eğitim Seti - Tek Part

 

Çocuklar İçin KURAN Talimi Görsel Eğitim Seti - Tek Part

19 Adet surenin anlatımı olarak ele alınmış olan bu sette çocuklar animasyonlar eşliğinde konu devamında yer alan sureleri kolayca öğrenebilcekler.

İçindekiler:


1. Fatiha Suresi "tekrarsız"
2. İnşirah Suresi "tekrarlı"
3. Kadr Suresi "tekrarlı"
4. Zilzal Suresi "tekrarlı"
5. Adiyat Suresi "tekrarlı"
6. Karia Suresi "tekrarlı"
7. Tekasür Suresi "tekrarlı"
8. Asr Suresi "tekrarlı"
9. Hümeze Suresi "tekrarlı"
10. Fil Suresi "tekrarlı"
11. Kureyş Suresi "tekrarlı"
12. Maun Suresi "tekrarlı"
13. Kevser Suresi "tekrarlı"
14. Kâfirun Suresi "tekrarlı"
15. Nasr Suresi "tekrarlı"
16. Tebbet Suresi "tekrarlı"
17. İhlas Suresi "tekrarlı"
18. Felak Suresi "tekrarlı"
19. Nas Suresi "tekrarlı"

 

 

Rar Şifre : www.warezturkey.net

 

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category istihbarat]

[tags EĞİTİM TAVSİYESİ, Çocuk, KURAN, Talim, Görsel Eğitim, Set, Tek Part]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU