23 Kasım 2018 Cuma

EĞİTİM TAVSİYESİ : Arapça Görsel Eğitim Seti - 2013 Türkçe - 35 CD - Tek Link indir

Arapça Görsel Eğitim Seti 2013 - Türkçe - 35 CD - Tek Link indir

Arapça Görsel Eğitim Seti 2013 bu set ile arapçayı tam anlamı ile öğreneceksiniz. Eğitim türkler tarafından hazırlanmış basit ve kolay anlatımlıdır.

Özellikler

Harfler
Mahreçler
Harflerin birleştirilmesi
Harflerin değişime uğraması
Harekeler
Uzun ve kısa harfler
Tenvin
Şemsi ve kameri harfler
Okunuşu ve yazılışı bir olmayan kelimeler

NOT: k lite codek pack indirip tüm videoları sorunsuz açar

————————————————————-

Boyut:1.7-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

İNDİRME LİNKİ : 

 

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category istihbarat]

[tags EĞİTİM TAVSİYESİ, Arapça, Görsel Eğitim, Set, 2013, Türkçe]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU